Noteikumi

SIA Marmella, reģistrācijas Nr. 40203308181, adrese: Veidenbauma 5-8, Saldus, LV-3801, turpmāk – internetveikals – nodrošina mājas lapas pieejamo saturu un sniedz preces/pakalpojumus saskaņā ar zemāk izklāstītajiem lietošanas noteikumiem.

1. Vispārīgie noteikumi

Ja patērētājs, izmantojot mājas lapas starpniecību tirdzniecības preces/pakalpojumus, tad šāda savstarpēja vienošanās tiek uzskatīta par Distances līgumu un pienākumua Latvijas Republikas tiesību normām, kas regulē distances līgumu tai skaitā, bet ne tikai, Latvijas Republikas „Patērētāju tiesību aizsardzības likums”, Latvijas Republikas Republikas Ministru Kabineta noteikumiem „Noteikumi par distances līgumu” uc

2. Pirkumu veikšana

Interneta veikalā pārdoto produktu cenas un specifikācijas ir norādītas blakus produktiem.

Lai veiktu pasūtījumu, pēc vajadzības preces iepirkumu grozam. Aizpildiet visus nepieciešamos laukus un izvēlieties piemērotāko piegādes veidu. Pasūtījuma kopējās izmaksas tiek piegādātas pēc tam, kad tiek parādīts uz ekrāna. Veiciet pirkuma apmaksu, lai pabeigtu pasūtījumu.

3. Apmaksas noteikumi

Norēķinu valūta vietnē ir eiro. Pirkumu iespējams apmaksāt arī turpmākas maksājumu metodes, ko maksājumu platforma makecommerce.lv , Maksekeskus AS:

Pieņem tās maksājumu metodes, kuras izmantos Jūsu internetveikals:

  • Latvijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Citadele un Luminor
  • Igaunijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Luminor
  • Lietuvas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB un Luminor
  • Somijas internetbanku maksājumi: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki
  • Visa/Mastercard karšu maksājumi

NB! Izmantojot internetbanku apmaksas, apstipriniet pasūtījumu un nospiediet metodi uz pogas “Atgriezties pie tirgotāja”.

Personas dati, kas maksā maksājumu veikšanai, tiek nodoti licencētai maksājumu iestādei Maksekeskus AS.

Līgums spēkā līdz ar veiksmīgu maksājumu uz internetveikala bankas kontu. Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu izpildīt nebūs iespējams, Pircējs par to tiks informēts un samaksātā summa tiks izmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu pēc pasūtījuma saņemšanas.

4. Piegādes noteikumi

Preces tiek piegādātas uz sekojošām: Latvija, Lietuva, Igaunija. Iegādātās preces tiek piegādātas izmantojot: Omniva, DPD, Venipack pakomātus, Omniva un DPD kurjerpastu. Iegādātās preces iespējams bez maksas izņemt Saldū Tūristu ielā 1, 2.stāvā. Visas nodevas un nodokļus, kas jāsamaksā, lai saņemtu sūtījumu piegādes galamērķī ir jāsedz Pircējam. Piegādes izmaksas tiek parādītas, pirms pasūtījuma apstiprināšanas. Iegādātās preces tiek nogādātas Pircēja norādītajā adresē 1-4 darba dienu laikā, bet pārdevējs negarantē piegādes termiņu izpildi brīvdienās, pirssvētku laikā un svētku dienās. Izņēmuma gadījumiem ir tiesības nosūtīt preces līdz 45 kalendārajām dienām, par to informējot klientus.

5. Atteikuma tiesības

Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža. (Atkarībā no preces, pircējam var nebūt obligātas atteikuma tiesības, šajā gadījumā iemeslam ir jābūt skaidri norādītam un izskaidrotam). Atteikuma tiesības nav piemērojamas, ja Pircējs ir juridiska persona.

Lai izmantotu 14 dienu atteikuma tiesības, atļauts izmantot tikai tām paredzētajiem mērķiem, patērētājs un atbildīgs par preces kvalitāti un drošuma saglabāšanu tiesību realizācijas termiņā. Ja preces tiek nepiemēroti izmantotas vai bojātas, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret precīzi neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums, vai, ja tās iepakojums ir bojāts , internetveikalam ir tiesības atmaksājamo summu atbilstoši preces vērtībām samazinājumam.

Lai izmantotu atteikuma tiesības, jāiesniedz atteikuma veidlapu, kuru iespējams atrast šeit: preču atgriešana, nosūtot uz e-pasta adresi 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas. Preču atgriešanas iespēja ar Omiva pakomātu pircējam tiek nodrošināta bez maksas.

Pircēja pienākums ir bez kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atteikuma veidlapas nosūtīšanas internetveikalam, atdot Pārdevējam Preces. Pēc atpakaļ nosūtīto preču saņemšanas internetveikals paraugs, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā, atmaksājot visus no pircēja saņemto maksājumu pamatojumu uz Distances līgumu.

Pārdevējam ir tiesības aizturēt līdz brīdim, kamēr nav nodrošināta no Pircēja Preces vai preču atgriešanas apliecinājumu. Ja pircējs ir izvēlējies citu sūtīšanas veidu nekā lētāks internetveikalā piedāvāto sūtījumu veidu, internetveikalam nav pienākums kompensēt lielākās sūtījuma izmaksas.

Internetveikals nav atbildīgs par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, vai cita veida neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un ārpus šķēršļu dēļ, kuri ir internetveikala saprātīgas kontroles.

Internetveikals patur tiesības atteikties pārdot preces un pieprasīt preču atgriešanos no Pircēja, un interneta veikalā norādītā cena ir lielāka par tās tirgus cenu kļūdu dēļ.

6. Patērētāja tiesības par līgumam neatbilstošu preci

Internetveikals ir atbildīgs par Pircējam pārdoto preču neatbilstību līguma noteikumiem vai trūkumiem, kas radušies 6 mēnešu laikā pēc preču piegādes dienas klientam, vai bijusi piegādes brīdī, ja šis pieņēmums nav pretrunā ar lietām, kuras trūkst. Pircējam un jāinformē Pārdevējs par preču neatbilstību, 2 mēnešu laikā pēc tās konstatēšanas, ti, jāiesniedz sūdzība. Pircējs var iesniegt sūdzību, sazinoties ar internetveikalu, rakstot uz marmella@inbox.lv.

Internetveikals nav atbildīgs par defektiem, kas radušies pēc preču piegādes Pircējam. Ja iegādātajām precēm ir trūkumi, par kuriem ir atbildīgs Pārdevējs, Pircējam ir tiesības pieprasīt preču trūkumu novēršanu vai apmaiņu pret jaunām precēm bez maksas .

Ja preces nav iespējams labot vai nomainīt, Pārdevējs atdod Pircējam visus Distances līgumā paredzētos maksājumus. Pārdevējs uz patērētāja sūdzību sniedz rakstisku atbildi 15 dienu laikā.

7. Pircēja personas datu apstrāde

Internetveikals apstrādā tikai tos personas datus, kurus pircējs ir ievadījis pie preču pasūtīšanas, piemēram, vārds, uzvārds, e-pasts uc

Internetveikals nodod personas datus transporta sniedzējam/iem, lai nodrošinātu pakalpojumu preču piegādi.

Ja esat nepārprotami piekritis saņemt mūsu mārketinga paziņojumus, pastāvīgi jaunumus, laiku pa laikam varam sazināties ar Jums nosūtot informāciju par mūsu pakalpojumiem un jaunākajiem piedāvājumiem. Šajā nolūkā mēs varam izmantot jūsu e-pasta adresi, kuru norādījāt, pierakstoties mārketinga komunikācijai. Pircējam ir iespēja atteikties no mārketinga paziņojumiem, paziņojot par mums, rakstot uz marmella@inbox.lv

8. Strīdu izšķiršanas kārtība

Jautājumos, kas nav atrunāti noteikumos un nosacījumos, Pircējs un Pārdevējs apņemas ievērot Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus.

Puses visus starp Pārdevēju un Pircēju radušos strīdus risina savstaprēju sarunu vai sarakstes ceļā. Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās Latvijas Republikas tiesā, ievērojot LR normatīvos aktus. Strīdus starp Pircēju (patērētāju) un Pārdevēju var nodot risināšanai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Latvijas Republikas tiesā.

Pircējam ir tiesības vērsties arī Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas iestādēs.